Im dłużej żyjemy-tym większe zataczamy kręgi:)


Obserwatorzy

środa, 3 października 2012

Październik zaczyna się w różach:)

Już spore pudło czeka na wyrobienie w nowej narzucie , a jeszcze nie jest skończona narzuta z alpaki:)

Ale musiałam zrobić próbki, to dla mnie zawsze największa przyjemność;)

Na drutkach równolegle czapka w melanżach różowo-szaro-beżowych:)

Wkrótce mam nadzieję, już gotowe moje szybkie prace.
A...i jeszcze wiadomość z ostatniej chwili;
w Sklepiku pod Orionem sprzedał się Rudy Lisek, hurra!!!



Niebawem bedzie tam coś nowego do nabycia na rzecz czworonogów:)
Dziękuję za wszystkie komentarze, że zaglądacie, czerpiecie inspiracje szydełkowe i bawicie się ze mną kolorami:)
To duża radość dla mnie!:)

1 komentarz:

  1. Zawsze patrzac na Twoje prace, zazdroszcze umiejetnosci, choc ja tez tam cos od czasu do czasu dlubie, ale o miganiu szydelkiem to mowy byc nie moze. A wiec ogladam, podziwiam, wzdycham i marze. To lepsze niz nic, bo czlowiek choc oczy nacieszyc moze :)

    OdpowiedzUsuń