Im dłużej żyjemy-tym większe zataczamy kręgi:)


Obserwatorzy

niedziela, 9 grudnia 2012

Biało- szara zima z odrobiną czerwieni:)

Jakiś miesiąc temu, gdy nie mogłam Wam nic pokazać (z przyczyn technicznych), zaczarowały mnie Wasze i zagraniczne: skandynawskie , niemieckie blogi z podobnymi pracami.
Wzory żakardowe, czy też wrabiane:) znam od dziecka.
Nauczyła mnie ich moja starsza siostra, Gabrysia.
Moja przygoda z drutami zaczęła się w wieku ok 10 lat ....
od prostego szalika, a potem paseczki i bardzo szybko właśnie drobniuteńkie wzory wrabiane.
Zawsze zadrościłam cierpliwości Gabi, bo wrabiała te pracochłonne wzory nawet w duże i długie kamizelki lub sweterki dla siebie i swoich dzieci. Niestety, zdjęć nie mam, a szkoda.
Powiem Wam jeszcze, że i mnie nauczyło to cierpliwości i pokory dla żmudnej i długiej pracy(jaka by ona nie była).
 
 
 
Posted by Picasa

By nieco poprawić sobie humor, zanurkowałam w worki włóczkowe, znalazłam dwie mięciutkie wełenki, czerwona to mieszanka wełny i akrylu.
To jest czapka, specjalnie pokazuję Wam jeszcze nie zszytą, oraz lewą stronę, by te dziewczęta, które jeszcze nie spróbowały takich wzorów, miały orientację, jak to wygląda na roboczo:)
Nitek jak widać do wszycia jest sporo.
Złożyłam czapkę na pół, przymierzając się do takich samych rękawic...
ale niestety musiałam wszystko odłożyć na rzecz wykańczania zaległych prac na prezenty.
Dobrego, śnieżnego i mimo wszystko gorącego tygodnia Wam życzę;)

13 komentarzy:

  1. aaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!
    Marzenie, złote ręce, cudowne, piekne, że chyba bym je oprawiła i powiesiła jako ozdobę domu :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolorystycznie cudne, na białą zime kolorowe dodatki.Super.)

    OdpowiedzUsuń
  3. dzienks dziewczęta!:)
    Moni, Ty chcesz moje ręce powiesic, czy taki komplecik? :))
    Mrożne buziaki Wam posyłam:)
    K.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudny ten komplecik!!!
    Pozdrawiam zimowo

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne, jesteś prawdziwą artystką, gratuluję i pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny komplet, uwielbiam takie wzory i kolory ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. no no no :) Faktycznie dużo roboty :) Ale efekt warty zachodu :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie :) Wpadnij do mnie po wyróżnienie, pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne kolorki i pięknie zrobione!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. komplecik bym powiesiła oczy - wiście ;)

    OdpowiedzUsuń