Im dłużej żyjemy-tym większe zataczamy kręgi:)


Obserwatorzy

sobota, 1 grudnia 2012

Cieniowane warkocze na bis:)

"Mamo, co to jest?" -pyta mnie córka widząc, jak rozkładam do zdjęć półkole z wełenki:)
No golfik, inny niż wszystkie- superaśny!

Ale po kolei:)
Tak się spodobała moja poprzednia praca na drutach z cieniowanej wełny, że musiałam dać  namiar na tą konkretną włóczkę i proszę- mamy komplet;
czapka, mitenki i golfik.
Miał być początkowo malutki, taki przez głowę tylko i na szyję, ale skoro zostało włóczki, wymyśliłam,
że rozszerzę go ku dołowi, by ładnie ocieplił karczek, nie zszyję, a zrobię zapięcie z drewnianych guziczków.
Miały być tylko zwykłe, okrągłe...tak sobie wymyśliłam, ale nie uwierzycie, nie było takich w mojej pasmanterii!
Wybrałam więc małe kwiatuszki, następnie zrezygnowałam z wszycia....ale ostatecznie wszyłam:))
najwyżej przemiła Iwonka zmieni na inne.
 
 
 
 
Posted by Picasa

Włóczka to ponownie Drops Delight: 75 % wełna, 25 %polyamid, colour nr 05,
zużyłam 4 motki, czyli 20 dkg.

Dziś u mnie trochę słonka, ale zimno, no, przecież mamy już grudzień!:)



7 komentarzy:

  1. Sliczny komplecik i kolorki cudowne!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. fantastyczne kolory! super to wygląda!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo piękny komplecik, znowu :)
    Dobry pomysł z rozszerzanym golfikiem, ogrzeje co trzeba.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolory rewelacyjne. Lubie takie zestawy, bo mozna je do wielu rzeczy dopasowac...Mitenki-superowe :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Super komplecik , lubię takie kolorki ''' pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne zestawienie kolorów :))śliczne prace :)

    OdpowiedzUsuń