Im dłużej żyjemy-tym większe zataczamy kręgi:)


Obserwatorzy

środa, 9 stycznia 2013

Co tu robi słoń Elmer :)?

Pyta moja Sarenka, widząc jak układam kolorową narzutkę dziecięcą do zdjęć .
No to potarmosimy trochę słonia, co się tak cieszy?
Leży, wygodnie mu i miękko i jeszcze cały jest w kolorach kocyka....!
 
 
 
Posted by Picasa

Skończyłam go już...lub dopiero .... w Nowym Roku, a przy zdjęciach jak zawsze tłok na moim wybiegu dla modelek:))

Dane;
- 99 sztuk kwadratów
- waga ok 90 dkg
- wymiary; 117 x 125 cm.

11 komentarzy:

  1. Fajna ;) i w końcu gotowa :) Podziwiam Twoją wytrwałość :) Ja mam w planach kocyk dla pieska z resztek, tylko ostatnio brakło mi tych resztek :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo łądny kocyk. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne przedmioty ;)

    OBSERWUJĘ i zapraszam do mnie w wolnej chwili

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocyk niezwykle urokliwy. Sama jeszcze nie opanowałam techniki łączenia motywów, ale wszystko przede mną :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładna, taka kolorowa :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny kocyk, a słonik jak do kompletu :) Bardzo mi się podobają takie kocyki z kwadratów, ale jak pomyślę że trzeba setkę elementów wydziergać, a potem jeszcze je połączyć... No ja wiem, że to kwestia wprawy, ale kiedy ja do takiej wprawy dojdę...

    OdpowiedzUsuń