Im dłużej żyjemy-tym większe zataczamy kręgi:)


Obserwatorzy

poniedziałek, 25 lutego 2013

Kolczyki też nieco wiosenne;)

Dawno nie robiłam kolczyków, a to z tego powodu, że technicznie włóczka nie chce "przejść" przez malutkie koraliki.
Przez duże chce, a jakże, ale jakoś mi nie pasują do niewielkich kwiatuszków szydełkowych.
Tu dla potomności zdjęcia tych, co doczekały się na nową właścicielkę:)
Aktualnie na drutach mam skarpetki bardzo kolorowe, na szydełku narzutę kwiatową, ale czekam na dostawę włóczki, by wpleść jeszcze więcej zieleni:)).
Później to nie będę wiedziała w co ręce włożyć:)
Ale nic to, ja tak lubię, wtedy dobre myśli przychodzą do głowy, odganiają ciemne chmury itp.

PS.
Wiadomość z ostaniej chwili- u mnie już nie ma śniegu:)

5 komentarzy:

  1. Podziwiam! Piekne malenstwa wloczkowe:)
    pozdrawiam niebiesko:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie mi się bardzo podobają :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Die sehen ja toll aus.

    Liebe Grüße
    Herta

    OdpowiedzUsuń
  4. sliczne a kolorowej narzuty juz nie moge sie doczekac :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń