Im dłużej żyjemy-tym większe zataczamy kręgi:)


Obserwatorzy

niedziela, 24 lutego 2013

Zwróćmy twarz ku wiośnie:)

Była u mnie zima, ostatnio lekka, biała, z małym mrozem....do wczoraj.
A dziś, odwilż, bure błoto, pozostałości śniegu, wilgoć, nieprzyjemnie, brrrr:(.
Przedwiośnie to ciężki czas, zazwyczaj ja tak mam.
Chodzę ze schowanymi skrzydłami, jak zaspany gołąb:))
Dlatego zajrzałam do mojego starego pudła z kartkami, pomalutku je rozdaję to tu, to tam.
Tęsknię za słońcem , kolorem, więc o tej porze roku, wklejam jajcarskie moje karteczki, by został po nich ślad na blogu:)



Dobrego tygodnia dla Was, oby słonka było więcej:)!

5 komentarzy:

  1. śliczne karteczki Krysiu :-) uściski M.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kartki radosne.
    Ja również czekam z utęsknieniem na wiosnę i przede wszystkim na słońce. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za karteczkę Krysiu, to teraz moje zastępcze słoneczko póki prawdziwe wreszcie nie zagości. Bądź dzielna, wiosna wkrótce się zjawi, obiecała.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwsza jest najfajniejsza ! Taki słoneczny ciepły kolor :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne kolorowe karteczki:-) wiosnę przywołują :-) pozdrawiam niebiesko :-)

    OdpowiedzUsuń