Im dłużej żyjemy-tym większe zataczamy kręgi:)


Obserwatorzy

poniedziałek, 1 kwietnia 2013

Wielkanocny, jajeczny poniedziałek:)

Za oknem słonko, duuuużo śniegu a sople lodu baaaardzo długie zwisają z dachów:)
Na mojej suszarce również, więc urwałam kilka takich
i  wodą z sopli zrobiłam zaspanym dzieciom i zwierzętom 
"Lany Poniedziałek":))
Trzeba się jakoś zaadaptować  w nowej rzeczywistości i kaprysach pogody,
może nawet utworzyłam nową, domową tradycję;))


A tak bardziej serio, dzięki moim niezawodnym koleżankom blogowym otrzymałam nowe zdjęcia. 
Jajeczka szydełkowe na właściwym miejscu, zdążyły na czas na gałązki Iwonki:))



Dziękuję bardzo, jak również za wiele ciepłych i serdecznych maili świątecznych.

Życzę Wam Mili Moi,
by nadchodzacy czas był lepszy niż poprzedni, 
a wiosna nas nie zawiodła:))

1 komentarz:

  1. Ja mam nadzieję tylko że nikomu nie zachcę się mnie polewać wodą na spacerze z psem przy takiej temperaturze :P

    OdpowiedzUsuń