Im dłużej żyjemy-tym większe zataczamy kręgi:)


Obserwatorzy

niedziela, 26 maja 2013

Kiedy Mama ma trochę wolnego czasu...:)

i czeka na swoje dziecko...to dzierga takie kwiaty- kwadraty:))


Wczoraj w nocy wydziergane, myślałam już o nich od dawna.
Poszukałam troszkę inspiracji w sieci i mam swoje:))




Filiżaneczka jest u mnie od jakiegoś czasu, bo i ja jestem mamą...
od jakiegoś czasu, czyli 24 lat:))
Moja córeczka ostatnio jest na miesięcznej delgacji,daleko ode mnie,
ale przemknęła w ten weekend przez dom jak burza i zdążyła mi osłodzić czekoladkami i wspaniałymi  życzeniami ten majowy, piękny dzień;)


Dziękuję Ci kochana moja:)
Mamy są po to , by bezwarunkowo kochać swoje dzieci, staram się o tym pamiętać ;))


PS. Kawka w takich filiżankach smakuje świetnie,
ale ziółka na lumbago też są wyborne;))

8 komentarzy:

  1. Pięknie umaiłaś się w to matczyne święto. Bardzo ładne kwiaty, a filiżanka w moim guście. Mam w podobnycm kształcie. Kawę pijam tylko w delikatnych foliżankach, bo lepiej mi smakuje. Pozdrawiam Cię serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna filiżanka i kwiatuszki. :) Ja też uwielbiam filiżanki i piję z nich kawę i herbatki. :) Wszystkiego dobrego z okazji dnia Mamy. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj Krysiu,
    Bardzo piekne sa te kwiatki. Mam nadzieje, ze powoli czujesz sie lepiej,
    piekna filizanka - niepowtarzalan. Pozdrawiam serdecznie. ania

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz rację Krysiu, kawa w filiżance smakuje najlepiej :)
    A w takim różanym towarzystwie musi być wyborna......
    Swoją córkę kocham bezwarunkowo, akceptuje wszystkie jej decyzje nawet wtedy kiedy mam troszeczkę inne zdanie.... :)
    Pozdrawiam i życzę szybkiego powrotu do zdrowia Iwona

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz racje Krysiu, kawa najlepiej smakuje w filiżance :)
    A w takim różanym otoczeniu musi być wyborna...
    Ja swoją córkę kocham bezwarunkowo,akceptuje i szanuje wszystkie jej decyzje.
    Pozdrawiam ciepło i życzę szybkiego powrotu do zdrowia Iwona

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale piękne te kwiaty!
    I filiżanka urocza :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. piekne kwiatki i filiżanka :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Podziwiam Twoją pracowitość. Też dziergam sobie na szydełku i wiem ile pracy to wymaga. A u Ciebie co chwileczkę nowe dzieła.

    OdpowiedzUsuń