Im dłużej żyjemy-tym większe zataczamy kręgi:)


Obserwatorzy

wtorek, 7 maja 2013

Kolejne szydełkowe koła:)

Bardzo długo nie miałam internetu, dziękuję za słowa troski:) i cierpliwość.
Pomalutku odpowiem na wszystkie  maile, opublikuję zaległe prace na blogu.
Majówkowe dni spędziłam pracowicie w domu, nad szydełkiem, czas tak szybko mija... często nie wiem jaki jest dzień tygodnia;)
Zupełnie bez przyczyny (dla odreagowania "nie mania" kontaktu ze światem:)
powstały kolejne mandale,
tym razem z akrylu i nieco przestrzenne.





Kolory znacznie odbiegają od realu, zdjęcia robiłam już wieczorkiem,
jest tam sporo błękitu i turkusu:)
To są duże koła:), powstaną z nich poduszki, na razie zastanawiam się nad tyłem,
czy uszyć ze zwykłego białego płótna czy też zrobić z włóczki. 
Ponadto wykończyłam narzutę african flowers,szare bawełniane rozetki również na finiszu.
Pozdrawiam Was wreszcie zielono,majowo
i mam nadzieję na więcej słonka;)

11 komentarzy:

  1. Zachwycam się Twoimi mandalami. Są piękne i takie radosne. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też stosuję terapię szydełkową :). I bardzo lubię takie kolorowe radosne prace. Ciekawa jestem następnych Twoich dzieł.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Twoje poduszki sa takie piekne, ciesze sie , ze napisalas kolejny wpis,mam nadzieje, ze jest lepiej,komputer dziala,
    Pozdrawiam serdecznie,ania

    OdpowiedzUsuń
  4. Te kolory i wzory zaraz kojarza mi sie z wakacjami, plaza, morzem i latem...A po tej zimie wszyscy jestesmy za nim stesknieni,pozdrawiam cieplo;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Turkusy, błękity, biele i kremy... Wymarzone połączenie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne :))))
    Duzo slonka zycze!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie super połączenie kolorów i ja takie zastosowałam ostatnio:D
    Wydaje mi się, żeby tył zrobic z błekitu.
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń