Im dłużej żyjemy-tym większe zataczamy kręgi:)


Obserwatorzy

wtorek, 4 czerwca 2013

Gdzie ta piękna wiosna?

Za moim oknem, jak co roku zakwitły upojne akacje, ale niestety, pomimo olbrzymich kiści kwiatów, wyjątkowo dorodnych tej wiosny, prawie nie poczułam ich zapachu:((
Deszcz, który przechodzi w fazę przewlekłą już chyba....
zmoczył kwiaty, nie zdążyły wyschnąć i zapachnieć a już opadają.
Truskawki drogie, bo wiadomo, deszcz im nie służy.
Ech....
A o tej porze, 24 lata temu, byłam świeżo upieczoną mamą,
bo mój syn właśnie tą historyczną datę,
pierwszych wolnych wyborów,
wybrał sobie na dzień swoich narodzin:).

Moja mama przywiozła mi do szpitala, pociągiem z daleka,
przecudnej urody oraz wielkości truskawki wyhodowane przez tatę na działce.
To była jakaś nowa odmiana i chluba taty- działkowca z wielką pasją;)
Było mi bardzo miło, że te truskawki specjalnie dla mnie...:)
Była piękna, wiosenna, bardzo ciepła niedziela.
Tyle wspomnień.
A dziś?
Pada, chmurno i chłodno.

Dla ocieplenia tego wpisu, wklejam zdjęcia moich kociąt opalających się na parapecie:))
w czasie kilku tych dni maja, kiedy było słonko.












Więc nie dziwcie się, że dziergam ciepłe skarpetki:)
o tej porze roku, pomiędzy innymi pracami.



Mój syn dostał już dziś ode mnie życzenia,
a tradycyjne  w moim domu ciasto z budyniem i owocami niebawem się zrobi:)
Jednak napiszę i tu;
Synku, dziękuję, że jesteś:)

10 komentarzy:

  1. Kochana Krysiu, wszystkiego najlepszego Ci zycze i dla twego duzego syna,
    kotki sa baedzo sympatyczne ,tak fajnie wygladaja gdy spia, pozdrawiam cieplutko,
    ania, zapraszam Cie do mojego bloga,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Aniu, życzenia przekażę:)
      a na bloga do Ciebie zaglądam, tylko komentowac nie mogę;(( bo masz tam ograniczenia ustawione w postach:((.

      Usuń
  2. Wszystkiego Najlepszego dla syna :)
    słonka życzę Wam i nam
    a czyżby te skarpetki dla mła ? ;)))
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne Kicia a synowi życzę zdrówka, samych radości i spełnienia marzeń, Tobie również. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dorotko, jak dobrze,z e się pokazujesz w necie;)
      Dzięki, kociaki bardzo wdzięcznym obiektem do fotografowania są:)

      Usuń
  4. Skarpery świetne!!!!
    Kociusie kochane, uwielbiam kotki. Temu białemu powiedz, żeby się tak nie wychylał ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ...i ode mnie najserdeczniejsze życzenia dla Miłosza :-)
    a koteczki Boszeeeeee, nie skusiłam się wprawdzie jeszcze na marychę, ale jestem pewna, że przy nich to pikuś!!! całuski :-)******

    OdpowiedzUsuń