Im dłużej żyjemy-tym większe zataczamy kręgi:)


Obserwatorzy

środa, 5 czerwca 2013

Tego jeszcze nie było, czyli szydełkowa poduszka z tropików:)

Jakiś czas temu, gdy czekałam na włóczkę, by nie było przestoju:),
na moje szydełko nawinęły się takie kolorki:)


Nieco ryzykowne połączenie zielonego, turkusów, brązów i kilku żółtych odcieni
dało taki tropikalny efekt:) 


Jak skończę (nie wiem kiedy:)) nadam jej imię, już mam w głowie kilka pomysłów.


Skoro się nie ma co się lubi...czyli słonka i ciepła...to się lubi co się ma;)
czytaj; "koloroterapii cd i cdn:)"

Mam nadzieję, że zaraziłam Was trochę kolorami,
bo widzę jak chętnie do mnie zaglądacie-
dzienks:))

Zresztą sama robię to samo, na blogach  mój wzrok przyciąga tylko
kolor:))

10 komentarzy:

  1. dla mnie te kolory sa piekme,pozdrawiam, ania

    OdpowiedzUsuń
  2. To prawda, kolor przyciąga oko jak nic. Połączenie kolorków wspaniałe, przyjemnie jest nacieszyć oko tymi barwami, gdy za oknem chyba ... jesień. Pozdrawiam serdecznie :).

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniały efekt :)
    A wartością dodaną jest właśnie aktualny brak słońca. Ta żółć pięknie go rozświetla :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się podobają Twoje projekty, takie optymistyczne i pełne życia. Kolory aż oczy rwą, piękne! Pozdrowienia, Siostro w Szydełku, i uściski dla Twoich rozmruczanych Pomocników :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie się te kolorki podobają, są energetyczne. Ja też otulam się kolorami w słotne dni. Każdy sposób jest dobre na poprawienie nastroju. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. jejku! łącz więcej takich dziwnych kolorków, bo wyglądają cudownie!

    OdpowiedzUsuń
  7. super afrykańskie kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapowiada się super! Połączenie kolorów, rzeczywiście ryzykowne, ale wszystko gra super!

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam takie zestawienia kolorów :-)
    Tym wzorem zrobiłam kocyk dla mojej lalki ;-)
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  10. świetnie i energetycznie wyglądają razem te kolory :)

    OdpowiedzUsuń