Im dłużej żyjemy-tym większe zataczamy kręgi:)


Obserwatorzy

niedziela, 7 lipca 2013

Bawełniana, szydełkowa opaska dla dziewczynki:)... i szukamy rodziny adopcyjnej dla kociaków;)

Opaska dla maleńkiej, dwumiesięcznej dziewczynki.

Włóczka to bawełna merceryzowana, perłowa, w trzech odcieniach.
Pomysł to  inwencja twócza, 
przyszyłam każdy kwiatek osobno i ozdobiłam różowym,
perłowym koralikiem i jetami. 

Zdjęcia dostałam dzięki uprzejmości Iwonki, bo sama mam problem z aparatem.

Zanim ukończę duuuużą powierzchnię szydełkową;))
będę pisać króciutkie posty z zaległymi pracami.

Dobrego, słonecznego tygodnia Wam życzę;))

PS.
Właśnie otrzymałam prośbę o pomoc
w znalezieniu domu dla uratowanych,
dwóch maleńkich kociątek.

Tak wyglądały maleństwa zaraz po znalezieniu na budowie:


A tak wyglądają teraz:


Kociątka mieszkają na razie w domu tymczasowym we Wrocławiu,
nazywają się roboczo- Józio (szary) i Feluś (czarny).
Są zdrowe i otoczone opieką weterynaryjną.
Bardzo proszę o pomoc, powiadomcie znajomych, można nawet dać zdjęcia na bloga.
Kociaki- słodziaki czekają;)

Kontakt w sprawie kociątek:
iwpom@interia.pl

4 komentarze:

  1. witaj, bardzo ladna ta opaska, super kwiatki, bardzo mi sie podoba

    OdpowiedzUsuń
  2. ....ale śliczne kociątka :-)*****

    OdpowiedzUsuń
  3. .........ale jakie biedniusie były.....:( zaraz wstawię fotki na mój blog

    OdpowiedzUsuń
  4. za zaproszenie slicznie dziękuję;) opaska dla dziewczynki piękna, koty urocze niestety ja je oglądam tylko na obrazkach;)

    OdpowiedzUsuń