Im dłużej żyjemy-tym większe zataczamy kręgi:)


Obserwatorzy

wtorek, 9 lipca 2013

Bawełniane wprawki cd:)

...czyli, albo przód poduszki, albo boki wałka lub też podkładki pod talerzyki:)
Już dawno miałam ochotę na taki prosty, ale jednak patchwork:) 



Powiem też, że są te elementy do wzięcia od zaraz 
i wg Waszego "widzimisię" dorobię tył poduszki, bok wałka lub inne muszelki:))

Mało mnie ostatnio w necie, a to za sprawą śmigania szydełkiem
w realu,
jeszcze trochę takiego kieratu.

Ponadto mam dziś szampański humor, bo kończę całe 11 lat, 
a to za sprawą sumy liczb, wcale nie okrągłej rocznicy:).
Numerologicznie również jestem 11, więc wszystko idzie dobrym torem.
Od córki, która jest daleko, dostałam cudownego maila z laurką;)
a od syna herbacianą, piękną różę:)

Buziaki Wam posyłam
i
do miłego, następnego, kolorowego wpisu szydełkowego::)

13 komentarzy:

  1. sliczne kolory :)
    wszystkigo dobrego z okazji 11-stki ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. W takim razie i ode mnie przyjmij najserdeczniejsze życzenia :)))
    A jeśli chodzi o prace, to znów przepięknie dobrane kolory, brawo :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Super zestaw kolorków. Podkładki rewelacyje. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie dobrane kolory! Twoje patchworki są urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne kolory no i prace oczywiście :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piekne sa te Twoje rzeczy gratuluje ,pozdrawiam cieplo.ania

    OdpowiedzUsuń
  7. Najlepsze życzenia urodzinowe od urodzeniowej 11 : )

    OdpowiedzUsuń
  8. w taką pogodę humor musi być szampański ja też mam taki bo miałam córcię z bardzo daleka ale już odleciała i szczęśliwie doleciała więc taż jestem puki co szczęśliwa
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczości, bardzo lubię takie rzeczy:)

    OdpowiedzUsuń
  10. jejku, Krysiu, jakie to piękne! I kolory jak cudnie do siebie pasują!
    A ja nadal nie mam szydełka!! ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Both patchwork and mandalas are cute!

    OdpowiedzUsuń