Im dłużej żyjemy-tym większe zataczamy kręgi:)


Obserwatorzy

wtorek, 16 lipca 2013

"Czy mnie jeszcze pamiętasz?" ...:)

Napisała do mnie nagle Agnieszka z Fotosister,
dla której, do sesji foto robiłam ten oto szydełkowy kocyk:) już dawno temu.
Posłała mi  dwa,  bardzo słodkie zdjęcia, więc się z Wami dzielę;)


Tradycyjnie już narzutka jest na lewej stronie;)) co mnie zawsze rozbawia:)

Czasem  w necie spotykam szydełkowe wytwory prezentowane właśnie na lewej stronie.
Po czym można poznać prawą stronę, zapytacie pewnie?
To proste, wystarczy popatrzeć na brzeg serwetki czy innej szydełkowej pracy. 
Widoczny tam łańcuszek w kształcie podobnym do warkocza:)
to właśnie prawa strona.
Tu przykładowe zdjęcie:)


To ja wracam do łańcuszków, słupków i włóczek:)


7 komentarzy:

  1. Słodziaki na tych zdjęciach :).

    OdpowiedzUsuń
  2. super maluszek. a co do prawej strony robótek szydełkowych to wkurzają mnie moi najbliżsi bo też a co to za różnica jest zasadnicza ,ale nie mam już siły im tłumaczyć za każdym położeniem serwety czy obrusa.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcia. Niektórym się może podobają lewe strony :-).

    OdpowiedzUsuń
  4. Lewa też piękna :). Cudne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale cuda i malenstwo i narzutka:) W sam raz na lato, w tych kolorkach, pozdrawiam pieknie;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczności !!!! Jaka minka, i te łapki, prawie jak pszczółka ;))))

    Jak ty tam dojrzałaś ten brzeg narzutki :)

    OdpowiedzUsuń