Im dłużej żyjemy-tym większe zataczamy kręgi:)


Obserwatorzy

sobota, 24 sierpnia 2013

Już się nie mogę doczekać:)

Kiedy niebawem zacznę dla przyjemności i  swojej córki robić sweterek 
na drutach:)
z tych i nie tylko tych...włóczek.



Jak widzicie, zaczęłam jeszcze w wielkie upały:)
dół z bawełny, ale okazało się, 
że mają być tylko paseczki, więc ten chyba do prucia.


Ponadto zrobiłam bardzo dawno temu chustę na szydełku z tego delikatnego łososia, 
ale jakoś nie widzi mi się, więc dodam do sweterka.


Piszę jedynie takie wzmianki , bez gotowych prac, 
bo w mailach i nie tylko pytacie,
co u mnie?

Dobrych, słonecznych i cieplutkich  ostatnich
dni sierpniowych
tego lata Wam życzę;)

3 komentarze:

  1. Śliczne kolory włóczek, na pewno będzie z tego piękny sweter :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gdybym obsługiwała druty wykorzystałabym wzór z przedostatniego zdjęcia na zrobienie ażurkowego komina. Ostatnio wpadł mi w ręce w jednej z sieciówek właśnie taki mięciutki komin, niezbyt szeroki, bo jesienny, długi na trzy owinięcia szyi. Ale niestety osługuję tylko szydełko :-(
    Kolory włóczek wybrałaś śliczne, więc jak wydziergasz sweterek to córcia będzie na pewno zachwycona :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj,
    bedzie piekny sweter Krysiu, a moze napiszesz jakie to wloczki sa, pozdrawiam cieplo,ania

    OdpowiedzUsuń