Im dłużej żyjemy-tym większe zataczamy kręgi:)


Obserwatorzy

wtorek, 29 października 2013

2 pastelowe, szydełkowe poduszki:)

Kolejne, długo wyczekane poduszki szydełkowe, zrobione na bis:).


Wcześniej robiłam bardzo podobne - tu
Są dwustronnie zrobione z kwadratów, zapinane na  przezroczyste   zatrzaski


Często pytacie mnie w mailach, czy mogę zrobic takie same poduszki, jak już zrobiłam wcześniej-
więc odpowiadam na forum-
owszem, ale nigdy takie same a podobne.
A to z prostej przyczyny, swoje prace robię najczęściej głównie z włóczek, które mam w domu.
Mieszam kolory wg "widzimisię";))
I bardzo często nie mam już tych kolorków czy włóczek użytych w poduszkach.

Ciagle jednak nabywam nowe, to już swoisty nałóg;)
 Dziś pogoda była bardzo mroczna u mnie po południu, więc zdjęcia dosłownie robiłam na parapecie,
łapiąc ostatnie promyki światła tego dnia:)


5 komentarzy:

  1. Ja też często robię zdjęcia w oknie i łapię promyki słońca :) Pięknie mieszasz te kolory:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agnieszko, dzięki:))
      dziś prawie wisiałam na sznurkach na pranie;) - na nich też leży narzuta biała- tło.

      Usuń
  2. Jak ja lubię Twoje poduszki:-))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo, bardzo lubię te podusie są extra śliczne <3

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne poduchy i patchworki, podziwiam i pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń