Im dłużej żyjemy-tym większe zataczamy kręgi:)


Obserwatorzy

wtorek, 15 października 2013

Kratka w szarościach i jeszcze coś:)

Nad tym teraz pracuję,  w międzyczasie innych kolorów tęczowych:)


Jest tu grafitowe "coś", "szary krater wulkanu" w popielach
i
"patchworkowa kratka" :)) 



Jak skończę, pokażę więcej, ale najlepsza jednak będzie prezentacja we właściwym już wnętrzu.
Tymczasem wracam do nitek i inych niedokończonych prac. 

Ach ta niecierpliwość moja :(
Wkurzam się na nią sama , ale i lubię- jest twórcza!:)

8 komentarzy:

  1. Nie mogę sie doczekać prezentacji ukończonych dziergotek, lubię połączenia takich kolorów.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczności, bardzo lubię szare kolorki :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale szydełko jeszcez nie lata o pokoju ;) U mnie tak kończy się niecierpliwośc ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj Krysiu,
    wszystko jest bardzo ladne, czy to bedzie abazur do lampy,czy dostalas maila ode mnie, na poczatku wrzesnia zaplacilam za woreczke i inne rzeczy, czy mozesz mi je wyslac, na razie nic nie bede wiecej kupowac,pozdrawiam, ania

    OdpowiedzUsuń
  5. kocham sźarosci:))...a to będźie abaźurek?...

    OdpowiedzUsuń
  6. Moje kolorki:)))
    Bardzo kolorowo na Twoim blogu, przytulę się gdzieś z boczku, będę wpadać częściej:))

    OdpowiedzUsuń