Im dłużej żyjemy-tym większe zataczamy kręgi:)


Obserwatorzy

sobota, 26 października 2013

O kotach, psach i jesiennym niebie:)



Było pięknie, pranie za oknem, kot w słonku, ja w chmurach,
wypatrywałam lecących  samolotów:)




Na tym zdjęciu są trzy- lecą w jednym czasie;)


Na ziemi, pod oknem też kolorowo, złoto-polsko-jesiennie:)
Zdążyłam odkryc w drodze po zakupy, że rośnie piękna soczysta,
zielona, nowa trawa o wyglądzie wiosennej:)



Na słonku obudziły się hurtem, biedronki maści wszelakiej, całymi chmarami fruwały,
wpadały w moje otwarte okno. 
Jeszcze wcześniej, z radości wielkiej, że tu październik, a tu słonko i lato w moim oknie, 
pies-ka była noszona na rękach w kuchni:)



I co...ano człowiek załapał zmutowanego wirusa od córki, leży. 
Szpital w domu od dwóch dni, biorę wszystko na przeczekanie.
Pogoda nadal słoneczna, a ja uziemiona, bez siły,
chęci na kolory, włóczki i szydełko nawet :(( 

To napisałam  taki post bezwłóczkowy tym razem,
byście się nie niepokoili, co u mnie:) 

7 komentarzy:

  1. Śliczne zwierzaczki. :) Dużo zdrówka życzę. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dziękuję, przyda się i wzajemnie;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo milusinskie Twoje zwierzaki, piekna jesien u Ciebie, zycze duzo zdrowia, kuru sie i wracaj zdrowa do nas, pa. ania

    OdpowiedzUsuń
  4. To ja się słusznie niepokoiłam i maila słałam. Dużo zdrowia życzę, a jak wydobrzejesz, to poproszę o info:)))
    Zwierzaki do zagłaskania:)))
    Pozdrawiam zdrowotnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. To ja się słusznie niepokoiłam i maila słałam. Szybkiego wyzdrowienia życzę, a jak wydobrzejesz, to poproszę o info:))
    Zwierzaki do zagłaskania:)))
    Pozdrawiam zdrowotnie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Przetrwać ♥ ... odpocząć♥ i wrócić z nowymi robótkami♥ ... zdrówka życzę ... serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Jesień w tym oku jest cudowna :) Uwielbiam! Przepiękne zdjęcia jesiennego nieba.

    OdpowiedzUsuń