Im dłużej żyjemy-tym większe zataczamy kręgi:)


Obserwatorzy

wtorek, 5 listopada 2013

Szydełkowa poducha i abażur:)

Kilka postów wcześniej prezentowałam zaczęte coś w szarościach:) 
W międzyczasie urodził sie pomysł na poduchę i abażur.


Tradycyjnie dostałam wolną rękę, więc powstała poducha z maleńkich kwadratów, 
a
abażur
o podobnych wymiarach akurat miałam w domu:)



Pogoda dziś szara jak szare moje prace, więc i kolory nieco inne. 
Mimo, iż lubię kolory wszelakie- jak wiecie, te szarości z ecru i grafitem , 
spokojne w swej prostocie, podobają mi się;)
Będą dodatkiem do większej pracy w graficie, ale to pokażę Wam, jak tradycyjnie już:)
dostanę zdjęcia od właścicielki. 

W międzyczasie wykańczam chusty itp.  z kolorowego obrazu:)  post wcześniej.

8 komentarzy:

  1. Bardzo ładnie to wygląda :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba mi się poduszka. Super zestaw kolorów. Serdecznie pozdrawiam. Jola

    OdpowiedzUsuń
  3. Taki abażur bardzo mi sie podoba:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna poducha! Mi nigdy kwadraty nie wychodzą takie same i nie mogę ich równo zszywać :/ Ciebie podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładnie:) Lubie podglądac Twój blog.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładnie:) Lubie podglądac Twój blog.

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie to wszystko wyszło, nada niepowtarzalny klimat jakiemuś kącikowi :).

    OdpowiedzUsuń