Im dłużej żyjemy-tym większe zataczamy kręgi:)


Obserwatorzy

środa, 20 listopada 2013

Tęczowe włóczki wieczorową porą;)

Biorąc pod uwagę , że wieczorowa pora trwa od kilku dni.... 
od około godziny 16.20 wieczorem do godz 6.30 rankiem;) ...
trzeba się ratować tęczowymi kolorami.




Czytam u Was na blogach, że podobnie jak i ja przechodzicie 
to przesilenie jesienno-zimowe, czyli prawie jak niedźwiedź w letargu :), 
uspokoiłam się nieco.  
Jestem totalnie zaszydełkowana i zadrutowana:)
...ale jestem. 
Słonecznych, kolorowych dni Wam życzę.

19 komentarzy:

  1. piękne te Twoje tęczowe wieczory, super pomysł na wykorzystanie wielobarwnych włóczek , chyba zacznę coś robić z takiej włóczki , zazdroszczę drutów , bo słabo na nich robię tylko prawo i lewo

    OdpowiedzUsuń
  2. Super optymistyczny zestaw , idealny aby ożywić ponurą jesień :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie to wygląda:) mega kolorowo:)

    OdpowiedzUsuń
  4. pięknie tęczowo u Ciebie;
    ja też niebawem zacznę 'tęczyć' drutami szare jesienne wieczory :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jak się patrzy na taką tęczę, to od razu wszystkie smutki i depresje znikają :)

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam takie kolory są żywe i bardzo pozytywne;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne :)
    Nowa właścicielka już nie może się doczekać, kiedy na się założy :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Jejku piękna! I właśnie ją oglądam, bo też potrzebuję terapii kolorem i chyba "strzelę" sobie taki komplet zimowy :) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna tęcza :)
    Nowa właścicielka nie może się doczekać :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo piekne rzeczy krysiu, zapraszam Cie do mnie na Candy, pa,ania

    OdpowiedzUsuń
  11. Krysiu, podziel sie informacją co to za włóczka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale optymistycznie z tej strony tęczy : )

    OdpowiedzUsuń
  13. Cuda ! jak fajnie w tych kwadratach układają się kolory !!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie to mnie bardzo ostatnio wciagnęło i niezła jest zabawa przy tym:))

      Usuń
  14. Z takimi kolorami to co tam jesień - nawet zima niestraszna!! Pozdrowienia!!

    OdpowiedzUsuń