Im dłużej żyjemy-tym większe zataczamy kręgi:)


Obserwatorzy

sobota, 14 grudnia 2013

"Mandarynki i pomarańcze..."czyli poduszki szydełkowe- antyzimowe:)

W tych trzech poduszkach szydełkowych miało być dużo pomarańczowego,
a kolory mogłam pomieszać jak chciałam. 
To pomieszałam:)



Dziś udało się zrobić zdjęcia dzienne, a raczej poranne, bez słonka.



Pomarańczowy kolor zastosowałam w dwóch odcieniach, jeden jak widzicie- 
bardziej neonowy:)
ale w realu nieco mniej.
Niebawem do poduszek dołączy kocyk. 


Tam dla kontrastu dam nieco mniej mandarynek:)

5 komentarzy:

  1. Śliczne kolorki i co za tym idzie podusie:)).
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekne, jak zawsze rzepiekne,pozdrawiam, ania

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne te poduchy. To teraz czekam na zdjęcia całego kompletu - z kocykiem :).

    OdpowiedzUsuń
  4. w jakiej cenie takie poszewki,bo bardzo mi się podobają:)

    OdpowiedzUsuń