Im dłużej żyjemy-tym większe zataczamy kręgi:)


Obserwatorzy

środa, 11 grudnia 2013

Męska czapka na drutach:)

Z dziećmi trzeba oswajać zimę psycholgicznie;)
Przychodzi syn z pracy, zmarznięty, nos czerwony, ja załamuję ręce i pytam;
Nie zimno Ci?
Przecież okropnie zimno jest?
Po raz setny moje bardzo dorosłe dziecię odpowiada ;
"Nie, mam kaptur..."
A co tam kaptur!
Już siedemnasty raz tej jesienio-zimy namawiam go na czapkę, bo mam ich bez liku,
zrobionych w czasach mojej specyficznej, prywatnej terapii zajęciowej:)
"Nie, nie chcę czapki"- odpowiada mi po raz siedemnasty...
Zrobię Ci taką jak zechcesz, może niebieską? - bo masz niebieskie oczy? 
"... Nie..."
Ok, odczekałam, mróz i śnieg zawitał do nas...


Znalazłam szalik, kupiony jakiś czas temu w "secondhandzie",
ciepły, ogromniasty, milusi i raczej męski,
więc powstała do niego czapka, bardzo podobna.

A żeby nie było smutnie, wplotłam nieco czerwieni.

Dałam czapkę synowi i  pytam; podoba Ci się?
"No...."
To włożysz jak mróz będzie?
"No, może włożę:)"

Tak to z młodymi bywa, wiem, bo i  pamiętam siebie w tym czasie.
Chodziłam z gołą głową, bo przecież da się wytrzymać...do czasu, aż sama sobie, 
w wielku lat nastu nie zrobiłam czerwonej czapki z pomponami :))
Dumnie obnosiłam się w niej niejedną zimę, zaplatając  blond warkoczyki, 
bo żadna inna fryzura nie pasowała, czapka była troche ciasna, kucyk się nie sprawdzał:)

A i wiadomość   z ostatniej chwili:
córka naprzemiennie wkłada "obie- dwie" czapki z poprzedniego postu:)

Hu hu ha, hu hu ha,
czapka w zimę nie jest zła;))

3 komentarze:

  1. :))) Jakbym słyszała własnego syna :)). Tylko, że moje dziecię za skarby świata nie założy czapki wydzierganej przeze mnie. Na szczęście udało mi się wreszcie kupić mu czapkę, która zadowoliła i jego i mnie :). Podobno nosi ją rano idąc na autobus - pozostaje mi wierzyć, bo wraca do domu już bez czapki na głowie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Grunt to cierpliwość :) Super czapa. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. i tu się zgodzę - w zimę bez czapy się nie da :)

    OdpowiedzUsuń