Im dłużej żyjemy-tym większe zataczamy kręgi:)


Obserwatorzy

czwartek, 5 grudnia 2013

Miałam czapkę...mieć;)

Jak pisałam ostatnio , czapki nie posiadałam odpowiedniej i modnej:)
Bardzo lubię warkocze, brązy ostatnio w modzie, znalazłam u siebie grubaśną, puchatą  wełenkę,
nie gryzie nic a nic- ucieszyłam się ogromnie! 
W związku z tym ostatniej nocy powstała czapka, tylko dla mnie. 



Jeszcze został mi motek, więc myśłałam nad kominem lub baktusem.
Jednak moja córka, co to się zarzekała ostatnio baaaaardzo głośno,
że więcej moich czapek ani szali nie włoży, tylko kupi najzwyklejszą w sklepie....:)
zobaczyła, ubrała i jest jej:))
Do tego z reszty zrobimy rękawice. 


Wczorajszej nocy powstała też bardzo ciekawa, smerfna czapka,  czarna z moherowymi "cicikami" : ) -
jak to u mnie na Śląsku się "godo":)
Niestety zdjęcia przy sztucznym świetle, więc i ciciki słabo widzialne;)
A kolorki mają śliczne; popielate, malachitowe i lawendowe.

Trzecia czapka, a raczej pierwsza dla mnie:) 
to kremowa,
warkoczowa,
zrobiona z guzełkowatej wełenki i delikatnego moherku. 
Zrobiłam większą, żeby nie gryzła, nie przyklejała fryzury do głowy:)
co mam w planach ją dopiero mieć...fryzurę oczywiście;)
Ale jakoś nie widzę się w ecru kolorze, choć niby odmładza.

Te czapki są  do wzięcia, jeśli się komuś podobają, 
bo ja mam jeszcze trochę wełen, może namieszam sobie jakiś melanż:)

Pozdrawiam Was wichurowo dzisiaj baaaardzo:)

7 komentarzy:

  1. ta brązowa z 'cicikami' tez w moich kolorach :)
    PS ja wole wlasnie takie recznie robione czapki ;)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Cićki cudne :) Czapki też niczego sobie, trzeba sobie czasem coś tylko dla siebie zrobić ... A ja lubię robić czapki, a nie znoszę ich nosić. I w ogóle eh, ta zima. Pozdrawiam cieplutko z domowego zacisza, dziś mi wichury nie straszne, bo nie zamierzam nosa wyściubić :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne te warkoczowe czapki:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne czapki. Z córka moja córka jest podobnie - co mi jakąś czapka podpasuje, to Ona ją zabiera i nosi. No cóż ... taki los mam i naszych czapek :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ladne czapeczki, super kolorkipozdrawiam Cie cieplo, ania

    OdpowiedzUsuń
  6. these hats are super cute :-)

    OdpowiedzUsuń