Im dłużej żyjemy-tym większe zataczamy kręgi:)


Obserwatorzy

sobota, 28 grudnia 2013

Świąteczny czas, dwie babeczki i Królowa Śniegu:)

Święta mijają, prawie wszyscy żyją przygotowaniami do powitania
Nowego Roku:)
W moim domu w tym roku zawitała nawet choinka w doniczce,
mam zamiar ją wkopać przed blokiem niebawem:)


A pod choinką, ubieraną bardzo skromnie i na bardzo szybko:)  
zajęły swoje miejsce dwie babuszki- jedna rosyjska, druga skandynawska.
Kiedy je kupowałam dawno temu, w SH:) dzieciaki moje pytały: 
"Mamo, na co Ci to?" 
Ano na święta;))... i nie tylko. 


Lubię babuszki i folklor, jak zapewne wiecie,
stąd moje upodobanie do łączenia nawet najmocniejszych kolorów
w zaskakujące kompozycje.



Na dokładkę wrzucam zdjęcia kolejnego, skończonego szala, 
z kwiatów zrobionych baaardzo dawno temu:))
Szal ten nazwałam ;
"Kwiaty Królowej Śniegu";)
Jest tam akryl, nieco wełenki i puszysty moher.

U mnie dziś za oknem słonko, ciepło jak wiosną!
Wcale mi  to  nie przeszkadza, 
wręcz nastraja optymistycznie;) 

Dobrych przygotowań do Nowego Roku Wam życzę;) 

7 komentarzy:

  1. podziwiam cierpliwość do dziergania tak ślicznych kwiatków! Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  2. Krysiu ja też lubie matrioszki i kupuję każdą , którą napotkam na swojej drodze Pozdrawiam matrioszkowo-świątecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna choinka, niczego jej nie brakuje, widać,że żywa:)My mamy w tym roku taką mini-mini, za 10 zł, bez korzeni, ale za to toi na stoliku i miejsca nie zajmuje. No i ile pieniążków w kieszeni:) Kwiatki ja zwykle malownicze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :))
      Moja też nie jest duża, ma chyba z 120 cm, stoi na kredensie, przeceniona na 9,99 :))

      Usuń
  4. Piękny szal! Bardzo taki... nastrojowy! Uwielbiam te kolory! :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szal super :) Wszystkiego dobrego w Nowym Roku

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudność kolejna wyskoczyła z Twoich rąk - spokojna tym razem !

    OdpowiedzUsuń