Im dłużej żyjemy-tym większe zataczamy kręgi:)


Obserwatorzy

sobota, 21 grudnia 2013

Szydełkowa chusta - "Jesienne liście":)

Włóczkę na nią kupowałam w okolicach jesieni,
kiedy wkoło było w bród pięknych, kolorowych liści- stąd inspiracja.


Ma przepiękne energetyczne wybarwienia, od popielu, kremu, beżu,
poprzez złote żółcienie , miody,
pomarańcze, czerwienie, wiśnie,  do ciemnych, czekoladowych brązów:) 
w perłowym blasku.


Nie wszystkie kolory wyszły idealnie na zdjęciach, zupełnie nie wiem dlaczego:(
Chusta jet moim pomysłem autorskim,
coś pomiędzy pracochłonnym entrelakiem- na drutach
ażurowymi, szydełkowymi wzorami. 



No i patchwork musi być- to moja ulubiona metoda łączenia małych cząstek 
w  niepowtarzalną całość;)
...jak w życiu:)

Dane techniczne;
Wymiary; 
- szerokość w ramionach 182 cm, 
- wysokość w dół od karku 87 cm,
Waga; ok.25 dkg.

Dziś na szybko, bo Święta za pasem, a ja w proszku:)), na dodatek przeziębiona. 
Ta to bywa, póki człowiek w kołowrocie, nie ma czasu na choroby,
gdy zwalnia, by na spokojnie zająć się domem itp. organizm sam się buntuje:(

Więc posyłam Wam, dziś takie energetyczne, ciepłe kolory:)

PS
Chusta  nie ma właściciela:)

8 komentarzy:

  1. Jestem pewna, że znajdzie go bardzo prędko!!! Jest wprost obłędna!!! Rewelacyjna!!! Mistrzostwo świata w doborze kolorów :):):)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna, w energetycznych kolorach:) Na pewno szybko znajdzie nabywcę:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekna , kolory bajeczne, pozdrawiam krysiu i wszystkiego najlepszego na Swieta,pa,ania

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczne kolory, piękna chusta, wspaniała praca!

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolor dużo może, zwłaszcza kiedy nie jest napastliwy, a ciepły i stonowany, jak w Twojej chuście. Zdrowia życzę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Hmmm te kolory!!! Fantastyczne!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczna chusta :-) :-) :-) Brawo :-)

    OdpowiedzUsuń