Im dłużej żyjemy-tym większe zataczamy kręgi:)


Obserwatorzy

czwartek, 30 stycznia 2014

Chusta w szarą, batikową, cieniowaną kratę:)

Niedawno skończyłam kolejną chustę na drutach.


Nazwałam ją "batikową", bo włóczka przechodzi  
od jasnej szarości do ciemnego grafitu- w nieregularne, cieniowanie plamki. 
Ponadto jest to cienka włóczka akrylowa, lekko perłowa,
do złudzenia przypomina bawełnę:)


 
Niestety odcienie szarości na zdjęciach wyszły mi "kolorowo",
bo robiłam je prawie o zmierzchu,
łapiąc ostatnie promienie zimowego słonka. 


Jest bardzo duża i miękka i mam nadzieję,
spodoba się właścicielce, która lubi szarości:)

Dane techniczne: 
 - wzór: entrelac
 - włóczka:  Mercan Batik 100% akryl
 - szerokość w ramionach: 204 cm,
 - wysokość w dół od karku: 104 cm,
 - waga: 30 dkg.

PS 
Ostatnio miałam duże problemy z komputerem i nadal mam:(, 
więc niestety bywam w necie bardzo sporadycznie, po dość  dużej przerwie. 
Wielka, lodowa góra maili czeka , za co
przepraszam.

Ale na drutach cały czas się dzieje:))
Radosnego  nastroju weekendowego Wam życzę:)

5 komentarzy:

  1. Wszystkiego dobrego , piekna chusta,pozdrawiam cieplo, ania

    OdpowiedzUsuń
  2. tak jak się spodziewałam wyszła śliczna!

    OdpowiedzUsuń
  3. Chociaż ja jestem zwolenniczka życia w kolorze, to ta szara chusta strasznie mi się podoba :)))
    Pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń