Im dłużej żyjemy-tym większe zataczamy kręgi:)


Obserwatorzy

sobota, 11 stycznia 2014

Szydełkowy pled kolorowy:)


Te 120 kwadratów  zrobiłam jeszcze w zeszłym roku, połączyłam w tym :)
ale niestety, brakło dosłownie pół motka,
ja  w międzyczasie nagle zaniemogłam i klops:((


Ale już sytuacja opanowana, nowe motki są w domu dzięki córce,
która czasem zmuszona jest chodzić  moimi ścieżkami:))
Więc siadam i szybciutko wykańczam narzutę, 
bo ktoś na nią bardzo czeka:)



Postaram się też nadrobić  zaległości mailowe, więc proszę o odrobinę cierpliwości.

Zdróweczka Wam życzę w tą niby ciepłą, ale i podstępną pogodę.

Ostatnio wymyśliłam, że mamy chyba nową porę roku-
"Przedzimie"?:)

8 komentarzy:

  1. Prześliczny koc! Jak marzenie...

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekny pled, bardzo piekny,pozdrawiam, zycze zdrowia,pa, ania

    OdpowiedzUsuń
  3. Sliczny pled,i ja też już drugi nowy rok zaczynam chorobą jaką?? 2dni temperatura38-39 i już piąty dzień35,1 niemam siły na nic
    pozdrawiam noworocznie

    OdpowiedzUsuń
  4. So colorful and beautiful :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. cudny uwielbiam takie połączenia kolorków ;-)
    życzę zdrowia i ciepło pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdrówka życzę :)
    A pled cudny!
    Pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  7. piękny :) może też kiedyś się skuszę na podobny? ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń