Im dłużej żyjemy-tym większe zataczamy kręgi:)


Obserwatorzy

środa, 5 marca 2014

Okrągła poduszka szydełkowa, w kolorze krokusów;)

Połączyłam dwa koła, wszyłam  zatrzaski i oto ona:)
Strona prawa...

 i lewa.


Mam taką zasłonę lnianą, w tych samych kolorach, 
czeka na swój czas w moim oknie:)...
Do zdjęć  pasowała mi dziś idealnie.




Koteczka też przebiegła przez kadr, no bo jak to?...
zdjęcia bez Niej nie są możliwe:)


Do zrobienia poduszki użyłam oprócz zwykłego, akrylu dla dzieci,
co nadało miękkości całej poduszce.
Niestety nie posiadam takiego wkładu, o wymiarch 45 cm,
tylko nieco mniejszy, więc zdjęcia uznaję za "jako takie";))

Liczę na Waszą bogatą  wyobraźnię,:)

8 komentarzy:

  1. Bardzo piekna podusia, koteczka tez, chociaz wole Sarenke,pozdrawiam Cie, ania

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna:) Lubię taki zestaw kolorystyczny. Pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne kolorki :-)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. U Ciebie jak zawsze cudne kolory. Aż chce się patrzeć bez końca. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. piekna- ja choruje na takie poduchy od jakiegos czasu - olbrzymie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja juch podziwiałam w poprzednim poście :)

    OdpowiedzUsuń
  7. W sam raz do krokusów:) właśnie dzisiaj robiłam im zdjęcia, dosłownie w takich kolorach:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. jak nie lubię fioletu, tak ten zestaw kolorów bardzo mi się podoba :) i to bez użycia wyobraźni ;)

    OdpowiedzUsuń