Im dłużej żyjemy-tym większe zataczamy kręgi:)


Obserwatorzy

czwartek, 27 marca 2014

Skandynawskie rękawiczki:)




 Jeszcze zimą ujrzałam te przecudowne rękawiczki wełniane, w moim SH. 
Nie mogłam przejść obojętnie, zakupiłam, mimo, że rękawiczki są sporych rozmiarów, 
jakby na bardzo duże ręce ( męskie?) Wikingów:)


Pani w kasie patrzyła na mnie nieco dziwnie,
gdy  cieszyłam się jak dziecko i przekonywałam Ją, 
że to hicior tej i następnych zim:)



Sama tak pięknie bym nie zrobiła rękawiczek ze wzorami 
skandynawskimi,
wrabianymi, ale teraz, gdy mam wzór, to kto wie...?





Na razie mam  ten oto, delikatny kocyk na ukończeniu, 
o czym w najbliższym czasie.

6 komentarzy:

  1. Ale Ci się poszczęściło ☺

    OdpowiedzUsuń
  2. Zrobiłabyś! Intensywnie Kreatywna niedawno zaczęła kurs wzorów wrabianych. Sama zamierzam się zaciągnąć... ;) Z nią wszystko byś zrobiła! Podaję link, tylko musisz sobie wyszukać potem na tej stronie "żakardy" :
    http://intensywniekreatywna.blogspot.com/p/nauczanie-czyli-jak.html
    A swoją drogą piękna zdobycz!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szyleczko, dzięki bardzo:))
      Pewnie, że bym zrobiła, bo wzory żakardowe umiem i znam....już od dzieciństwa.
      Nawet tu kiedyś pokazałam małą próbkę.
      Niestety nie posiadam juz tych sweterków samodzielnie zrobionych :((
      Ale najgorsze jest to rozrysowanie i obliczanie tak, by wzór zgadzał się z rękawiczką i kciukiem...:)
      To nie na moją cierpliwośc.
      Jednak skoro mam wzór, to odwzorowywac już jest bardzo łatwo.
      Przymierzam się od dawna do takich rękawic i czapek, a jak się rozkręcę na zimę, to ho ho!:))
      Do Kreatywnej chętnie zajrzę, bo nauki nigdy dośc;))
      Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
    2. Oj to ja gafę zrobiłam! Przepraszam... Ja po prostu nie znam Twojego bloga od początku :( Mam widzę dużo do nadrobienia! O kurczę... Aż mi teraz wstyd... Ja jeszcze w tej kwestii wiedzę mam zerową ;)

      Usuń
  3. Rękawiczki są cudne. od dawna choruję na takie wzory :)

    OdpowiedzUsuń