Im dłużej żyjemy-tym większe zataczamy kręgi:)


Obserwatorzy

niedziela, 27 kwietnia 2014

Wiosenny, bawełniany sweter w warkocze:)

Zrobiłam sobie sweterek, który chodził za mną już czas dłuższy:)


Z powodu aktualnego braku odpowiedniej włóczki i zasobności portfela...
sprułam sweterek upolowany w SH, już dawno temu , którego rozmiar był dużo za duży.
Za to włóczka, perłowa, mięciutka, bardzo dobrego gatunku, mimo, że cienka.



Nie prostowalam po wypraniu włóczki, więc splot jest nieco niesforny, jak i ja:)
Przy okazji nauczyłam się nowego warkocza, ale tak bardziej serio, 
nie wychodził mi ten wzór zrobiony zgodnie z objaśnieniem, pewnie był tam jakiś błąd drukarski:((
Więc ruszyłam wyobraźnią i załapałam, jak się robi taki irlandzki warkocz. 
Czyli jak zwykle, praca bez schematu, środek warkocza to też "radosna, moja twórczość".



Żeby nie było nudno, tył zrobiłam nieco inny niż przód- warkocze są mniejsze. 
Pliskę wkoło szyi też robiłam inaczej, nabierając oczka, na okrągło,
nie doszywając jak dotychczas.
Boki nie są doszyte do końca, a rękawki ulubionej długości 7/8.


Jestem z niego zadowolona, podarowałam go póki co mojej córce,
bo ja tu i ówdzie...mam jeszcze duuużo do zrzucenia!:)
Taki sweterek to spora motywacja do zmiany nawyków żywieniowych, 
bo wiadomo, bawełna uwypukla to, co akurat chcemy schować;))
Następny będzie już z nowej włóczki, podobny, ale w zupełnie innym kolorze. 
Córka zapytała mnie tylko: "Mamo, kiedy go zrobiłaś? !:))"
Oczywiście: w międzyczasie;))

Dobrego Tygodnia Wam życzę!

Oby ten Świąteczny, Wyjątkowy Dzień, 
od kiedy mamy swojego Świętego:
JP II tam, 
w Górze:) 
napełnił nas radością i nadzieją na długi czas.


7 komentarzy:

  1. Piękny sweter. Gratuluję cierpliwości i wytrwałości. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudny sweterek:) ..i jak powyżej - gratuluję cierpliwości:) ..bo takie dzieło wydaje mi się bardzo dobrym nauczycielem tejże cechy:)) Serdeczności posyłam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki dziewczęta,
    oj tak...dośc długo i mozolnie szło, zwłaszcza początek:))
    ale ja chyba lubię sobię życie utrudniac;))

    OdpowiedzUsuń
  4. Marzy mi się taki sweterek. Twój jest rewelacyjny. Pozdrawiam serdecznie i przyłączam się do życzeń.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny sweterek :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń