Im dłużej żyjemy-tym większe zataczamy kręgi:)


Obserwatorzy

wtorek, 27 maja 2014

Czekam na nie cały rok, czyli kwiaty, kwiaty:)

Kwiat szydełkowy, w kolorach kaczeńców,
  zakwitł na tej okrągłej, 
zielonej poduszce.





Już kiedyś robiłam podobną, o tu:) - klik
Ta obecna jest nieco inna,
kwiat większy a odcienie zieleni bardzo pomieszane;)



Za oknem rosną moje ukochane, stare  akacje. 
W tym roku zakwitły dużo wcześniej,
jakoś ta wiosna o dwa tygodnie wyprzedza kalendarz. 
Pachną przez kilka dni, cudowny,  słodki wiatr wpada wprost do mojego okna;)



A wczoraj, na Dzień Matki dostałam piękny bukiet z tulipanów. 
Nawet nie wiedziałam, jak ciężko zrobić  im dobre zdjęcia.
Na dodatek, jak widzicie, 
Lalunia bardzo zainteresowana kolorowymi kwiatami:))


Bardzo interesuje ją również moja nowa robótka,
wełniana skarpetka:)


Do miłego mili moi:)

5 komentarzy:

  1. ..aż do mnie doleciał zapach akacji:)
    Kicia widać taką ma pasję ,jak Jej Pani - lubi robótki:)
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładnie, zielono, kotek śliczny towarzyszy, czego chcieć więcej! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne kwiaty! Kaczeniec jest uroczy!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Sliczne podusie! ❤ Do mnie przemawiaja … gdyz lubie zielony kolor. :)

    OdpowiedzUsuń