Im dłużej żyjemy-tym większe zataczamy kręgi:)


Obserwatorzy

sobota, 28 czerwca 2014

3 morskie, bawełniane, szydełkowe łapki:)

Drugi komplet szydełkowych łapek wymyśliłam prosty, stonowany,
w kliamcie morskiej plaży:)
I te przypadły bardziej do gustu Eli:)



Dodatkowo do kompletu  jeszcze kończę coś:),
nieco większego, szydełkowego:)


Do sesji tym razem pozowały moje szklane rybki- uwielbiam je, !:)
Są ciężkie, delikatnie  przezroczyste szkło z bąbelkami i plamkami farby, 
zatopionymi w środku.
Po prostu jedyne takie:)


A żeby nie było, że tylko szydełkuję,
pokażę Wam torcik dla  mojej córeńki.
W środę miała urodzinki.
Zdjęcia zrobione w środku nocy,
bo akurat wtedy śpiewałyśmy sto lat :)


Wiem, nie ma zbytnio wyglądu ten tort,
ale za to jest  prawdziwy biszkopt, 
śmietana i owoce,  
czyli zero chemii:) a smakował super!


9 komentarzy:

  1. Śliczne te morskie łapeczki:) ..a dla Córci wszystkiego naj naj!!:) ..i spełnienia wszystkich, tych malutkich i tych na prawdę ogromnych marzeń!:)
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, przekażę jak tylko jak mój Włóczykij wróci z wojaży:)

      Usuń
  2. Śliczne podkładki. Fajnie dobrane kolory :) A tort - super:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kingo, dzięki, to skuszę się na następne ciasto, skoro tak piszesz;)

      Usuń
  3. Piekne kolory łapek, pięknie dobrane.
    Krysiu, wszystkie Twoje prace mi się zawsze podobają! Masz talent!

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję bardzo, ale robię z tego co pod reką, choć większość w to nie wierzy:))
      Talentu postaram się nie zmarnować, więc zapraszam stale:))

      Usuń
    2. Za każdym razem tu zaglądam, bo takim pięknym pracom, nie sposób się oprzeć :)

      Usuń
  4. ślinianki już mam uruchomione :) a łapki zabrały mnie wirtualnie nad morze :) pozdrawiam Kasia

    OdpowiedzUsuń
  5. Takie torty domowe są najlepsze i najsmaczniejsze :) też sama robię urodzinowe torty dla swoich córek :)
    Córka śliczna dziewczyna!

    OdpowiedzUsuń