Im dłużej żyjemy-tym większe zataczamy kręgi:)


Obserwatorzy

wtorek, 24 czerwca 2014

Bawełniane, radosne łapki do naczyń:)


Od dawna nosiłam się z zamiaram zrobienia  łapek szydełkowych z bawełny. 
Ale zawsze coś stało na przeszkodzie.

Jednak wczoraj, na prośbę mojej nadmorskiej Eli:)
szybko udziergałam takie oto, dwie wesołe sztuki.

Są większe niż normalnie, aby nie parzyć rąk.
Kolory wybrałam dowolnie, tak,
by rozweselić białe (chyba) szafki kuchenne.


Już nie raz przekonałam się o tym, że ..."podobne przyciąga podobne":)

Mam w domu taki mały mlecznik norweski
oraz zupełnie polskie, stareńkie, turkusowe szklanki:)
Prawda, że pasują idealnie? :)


Jeśli chcecie w swojej kuchni podobne łapki do naczyń- piszcie:) -
to chyba będzie moja nowa pasja;)

6 komentarzy:

  1. Ładne kolory i wzory, bardzo ładnie się to wszystko komponuje, bardzo mi się podobają :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam takie łapki :) A Ty pięknie dobrałaś kolorki :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. kolory obłędne - pięknie

    www.szydelkowe-chwile.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziekuje za,zyczenia, tu jest cieplo, odpoczywamy od szkolnych trudow, perelka duzo spi ale jest b.szczesliwa.pozdrawiam i zycze wszystkiego dobrego, ania

    OdpowiedzUsuń