Im dłużej żyjemy-tym większe zataczamy kręgi:)


Obserwatorzy

poniedziałek, 16 czerwca 2014

Lato, lato...:) ...czyli ...My Summer Time:)

Kalendarzowe nadchodzi wielkimi krokami, a za oknem, 
można by powiedzieć, już przyszło wcześniej tego roku.
Uwielbiam, bo to mój czas- urodziłam się w środku lata:)
A zatem, kolory, moje i córki ulubione:))
...oprócz paru innych, na inne pory roku.


A tak serio,
gdy dopadły nas upały, zapragnęłam popracować z bawełną:) 
I cóż zrobić, gdy w duszy sama niecierpliwość, 
jakiś niepokój twórczy,  a w domu 
uzbierany w różnych miejscach,  spory koszyk bawełny? 


Koszyk do mojego roweru oczywiście,
od jakiegoś czasu zmienia tylko zawartość, 
a rower stoi nieużywany:(.
Zrobiłam na szybko kwiatuszki afrykańskie na szydełku. 


Lakiery pastelowe są u nas z córką w ciągłym użyciu, 
podobnie jak bransoletki:)) 


To bardzo fajnie mieć dorosłą córkę i podobny gust:)
Z kwiatuszków pewnie zrobię poduchę-
kto chętny? :)
A już roją się w głowie dwa pomysły,  na pracę na drutach z tej bawełny.

Kolorowego tygodnia, niezmiennie Wam życzę i dzięki,
że zaglądacie!:)

3 komentarze:

  1. ładna kolorystyka :) no to jak w środku lata to jest nas już dwie :) pzdr Kasia

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiem, że nasz rocznik ten sam (najlepszy:), ale nie pamiętam, z jakiego miesiąca jesteś. Bo ja ze środka WAKACJI:))))
    Ładnie dobrałyście te kolorki:)Już się chce nosić zwiewne bawełenki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolory piękne! Uwielbiam pastele.

    OdpowiedzUsuń