Im dłużej żyjemy-tym większe zataczamy kręgi:)


Obserwatorzy

czwartek, 19 czerwca 2014

Pastelowa, okrągła, letnia poduszka szydełkowa;)


Tę poduszkę zrobiłam pod wpływem słonka;)



Robiło się ją bardzo przyjemnie, choć i prułam troszkę tył, 
by wpasować kwiat afrykański w koło:)


Zapinana na zatrzaski, wkoło dorobiłam muszelki i już;)
Jak widzicie, pomimo, że taka zupełnie inna, pasuje
do moich domowych poduszek kwiatowych:) 
Sarenka zachęcona Waszymi głaskami...
(a jakże, przekazałam, przytuliłam i wytarmosiłam:))
i tym razem grzecznie przysiadła w kąciku:)


Dane techniczne;
- włóczka; Mandarin classic - egipska bawełna merceryzowana, produkcja norweska
Tuva- bawełna z akrylem, produkcja norweska
- waga; 20 dkg
- średnica; 40 cm, plus muszelki:)

Poduszka szydełkowa nie posiada jeszcze właściciela:)

6 komentarzy:

  1. Bardzo ładna poduszka i delikatne kolorki, widzę, że psince przypadła chyba do gustu :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana Sarenka:) dobrze się komponują podusie w Jej towarzystwie:) Pozdrawiam Was serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Okrągła cudna, taka własnie letnia, piesunia słodka!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczna podusia, fantastyczne kolorki :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń