Im dłużej żyjemy-tym większe zataczamy kręgi:)


Obserwatorzy

niedziela, 22 czerwca 2014

Przód bawełnianej poduszki- szarości i róże:)



Chwilowo odłożyłam kolorowe,  bawełniane kwadraciki,
z powodu braku drugiego koloru tła;)

W poszukiwaniu bawełny w takiej ilości,
by starczyło na spory kocyk:)
zanurkowałam w moje zapasy i co znalazłam?


Ano tak:), 9 kwadratów szydełkowych,
które zapomniane czekały cierpliwie i cichutko ...:) 


Połączyłam je szybko szarą   bawełną   i już :)
Powstał  przód poduszki ,
noszę  się  z zamiarem przyszycia tyłu z tkaniny,
lub jeśli znajdę  kłębuszki tej bawełny,
zrobię  tył  szydełkowy:)

Jeśli Wam się  podoba sam przód-
również  jest dostępny "od ręki":)

7 komentarzy:

  1. Lubię to połączenie kolorów :) Bardzo fajnie się zapowiada.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne, szary jest eleganckim kolorem i zawsze się świetnie komponuje. Czekam na zdjęcie całej poduchy, będzie pięknie wyglądała.

    OdpowiedzUsuń
  3. Również czekam na zdjęcia gotowej poduszki, bo zapowiada się fajnie! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ Ty zdolna jesteś, jak dla mnie toż to niesamowicie skomplikowany wzór - hmmm :) pzdr Kasia

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawa jestem koncowego efektu.

    OdpowiedzUsuń