Im dłużej żyjemy-tym większe zataczamy kręgi:)


Obserwatorzy

poniedziałek, 30 czerwca 2014

Szydełkowy pokrowiec na taboret:)

Do kompletu morskich łapek zrobiłam szybko pokrowiec na taboret.
Ściągany na sznureczek z boku, można go dowolnie dopasować.


Niestety, nie posiadam takiego taboretu jak Ela;),
więc to tylko prowizorka na wieczku od pudełka i taborecie kuchennym, okrągłym:)


Na taboret o wymiarach 30 x 30 cm zużyłam ok. 15 dkg włóczki.

Do kompletu dorobiłam czwartą łapkę,
bo te turkusowo- łososiowe jednak zostają u mnie;)


I tak minął mi czerwiec bawełniany, na blogu:)
W następnym poście też będzie o bawełnie, ale w zupełnie innym kolorze:)


Słonka Wam życzę, u mnie ściana deszczu dziś była:)...

7 komentarzy:

  1. Jaki kochany pokrowiec! I świetnie wykończony!!:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny pomysł z tym ściągaczem :) Bardzo fajnie wygląda.

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię te Twoje nadmorskie klimaty :) też Ci życzę słoneczka Kasia

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialny pomysł! Już wiem jak odnowić taborety w moim nowym mieszkaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zamierzam sprezentować rodzicom okrągły :)) Twój jest cudny! I te kolorki pięknie dobrane!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Łapki super! Też podobne mam zamiar zrobić. Pokrowiec na taboret świetny. Super komplet zrobiłaś. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piekne sa Twe lapki luchenne, lososiowe przepiekne a morskie tez sa piekne, pozdrawiam i sciskam, ania

    OdpowiedzUsuń