Im dłużej żyjemy-tym większe zataczamy kręgi:)


Obserwatorzy

wtorek, 29 lipca 2014

Patchworkowa, jeansowa narzuta Basi:)


Jeans jako surowiec na narzuty, poduszki i torby podobał mi się od zawsze;)
Na jednym z Waszych blogów znalazłam narzutę,
uszytą właśnie ze spodni jeansowych, 
niestety nie pamiętam gdzie;( 

Razem z Basią podsyłamy sobie wzajemnie różne inspiracje-
ja dostaję szydełkowe
a wysyłam szyciowe, patchworkowe:))
...bo sama bym chciała "naumieć" się takie szyć ..:)
I tak było tym razem, zachęciłam nieco tylko Basię,
która szyje pięknie i od zawsze:)




Za jakiś czas otrzymałam właśnie te śliczne zdjęcia, 
z kociakami gratis i nagłówkiem od Basi:
"Teraz szyję ja!:)"
Do kompletu dwóch swoich narzut Basia doszyła poduszki,
ozdobiła aplikacją z gwiazdek. 
Po prostu jestem nimi zachwycona;) 
Mój syn zażyczył sobie zamówić  takąż podobną na swoje łóżko.

Basia nie posiada bloga, na co ją usilnie namawiam, ale jeśli chcecie,
aby uszyła dla Was taką narzutę lub poduchy, piszcie do niej bezpośrednio ; barbara.uszok@gmail.com





A kocięta są przecudowne, asystują Basi w Jej pracy bez przerwy:) 

Pozdrawiam Was upalnie,
słonecznie- ja zaszydełkowana dalej w alpace...
o czym niebawem:)

8 komentarzy:

  1. Cudowna, cudowna, cudowna ta narzuta. Ja z szyciem nie za bardzo więc tym bardziej wzdycham do tych piękności :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale bombowy patchwork uszyłaś! Brawo!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie te narzuty i podusie wyszły. Ja też jestem w trakcie przycinania starych nogawek na narzutę i wymyślania wzoru :).

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięęękne narzuty, poduchy i...kociaki oczywiście!!:)
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne! no to niezła z Was ekipa wzjajemnego wsparcia! Oby tak dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna narzuta!
    Kociaki super! Uwielbiam koty!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. a ja mam tyle niewykorzystanych par dżinsowych spodni.. :)
    z takimi pomocnikami praca z pewnością idzie o wiele szybciej i milej!:)

    OdpowiedzUsuń