Im dłużej żyjemy-tym większe zataczamy kręgi:)


Obserwatorzy

poniedziałek, 29 grudnia 2014

Poświąteczne inspiracje;)

Czasem bywa tak, że zbieg zdarzeń przejdzie przez nasze życie całą chmarą. 
I tak było u mnie, tuż przed świętami,
kilka rzeczy odmówiło mi posłuszeństwa, w tym komputer i net. 

Jednak ta ciemna chmura za mną, święta minęły,
przed nami ostanie dni a właściwie godziny Starego Roku:)
W takich chwilach mojej ciszy na blogu, jak ta ostatnia,
Moi Wierni Czytelnicy
czuwają , piszą i podsyłają mi nowe inspiracje a to na druty,
a to na szydełko:)
Za wszystkie bardzo dziękuję!:)

Źródło - klik

Jakiś czas temu Irenka podesłała mi właśnię tę, radosną narzutę:) 

Prawda, że bardzo zakręcona i ciekawa?
Aż chce się złapać za szydełko i dziergać:)

Spokojnego końca Roku Wam życzę:) 

3 komentarze:

  1. Krysiu, najważniejsze, że nie wysiadła Ci życiowa energia, jak u mnie:))) Reszta to pikuś:) łap za szydełko, bo piękna ta narzuta!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna inspiracja na rok 2015 :-) Wszystkiego najlepszego w 2015 roku :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna narzuta, bardzo mi się podoba, ciekawe czy się skusisz na zrobienie takiej, jeśli tak to na pewno wyjdzie rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń