Im dłużej żyjemy-tym większe zataczamy kręgi:)


Obserwatorzy

sobota, 28 lutego 2015

Przedwiośnie:)


Takie jest moje tegoroczne,  długie przedwiośnie.

Duża praca, podwójna nitka,  
kolory ziemi, zbutwiałego igliwia, zeszłorocznej trawy,
trochę śniegu i porannej mgły.

Jest i optymizm, w kwiatach.
U mnie  prymulka w kobiecym, różowym kolorze.


A Wasze przedwiośnie w jakich jest  kolorach?
Pozdrawiam Was serdecznie, dziękuję za odwiedziny.

Jak widzę Wasze blogi, to razem czekamy na te piękne oznaki
nowego życia w przyrodzie:)

PS.
Córka dwa dni temu powiedziała mi;
"Mamo, piszesz coraz mniej, Twój post był 13 lutego, wiesz ile to czasu? !
Przecież dziewczyny  przestaną do Ciebie zaglądać..."

No to się zmobilizowałam, jeszcze w lutym:)

3 komentarze:

  1. witam wiosennie i ja mam zaległości,odwiedzam ale nic nie piszę,postanowiłam to nadrabiać wiosennie! ha ha tylko czy się uda..

    OdpowiedzUsuń
  2. :) Hello, widzę, że czas małego uwstecznienia dosięgnął nie tylko mnie, coś robię, coś się dzieje a jednak lekki marazm. Słońca nam trzeba na rozgrzanie. Pozdrawiam Cię cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń