Im dłużej żyjemy-tym większe zataczamy kręgi:)


Obserwatorzy

sobota, 25 lipca 2015

Morskie poduszki Basi:)

Moja Basia znowu szyje :)
Jak Agent J 23:) 


Tym razem morskie klimaty,
latarnie, proporczyki żeglarskie  itp:)



Wpadłam do niej niespodziewanie, jakieś dwa tygodnie temu
i  dosłownie "w biegu" zrobiłam kilka zdjęć, 
tylko 4 poduszek, 
bo  już się pakowały i wyjeżdżały do Sopotu i na Wybrzeże:)


Namawiam Basię na założenie bloga, bo ma masę zdjęć i prac do pokazania, 
ale same wiecie, jak to  jest na początku:)) 
Najtrudniej zacząć. 
Poduchy uszyte są z naturalnych tkanin, grubszy len, bawełna.

Jeśli podobają się Wam jakieś, chcecie zamówić, 
to piszcie proszę bezpośrednio  na mail do Basi:
barbara.uszok@gmail.com

Ja mam również, zrobione dawno temu,
przody poduszek "marine" z bawełny, na szydełku...
tylko gdzie ja je schowałam:)? 

A lato w pełni:) 

Buziaki dla czytających i wytrwałych:)

7 komentarzy:

  1. Świetne poduchy! Takie idealne na lato:)
    Bardzo lubię morski deseń :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiem jak to jest zaczać bloga, sama zaczynałam 3 razy:))) Teraz ju mi dobrze leży i mam zamiar o niego bardziej zadbać jak o moje alter ego:))) I ja też gubię w domu rózne rzeczy. Od miesiąca szukam dwóch bluzek, proste czarne, elastyczne, nie widziałaś???:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czarnych bluzek Ci u mnie dostatek,:))tylko wybierać:)
      A Twoje się znajdą jak będziesz szukac czegos innego, taki prosty przepis na to:)

      Usuń
  3. poduchy rewelka !!! Basiu odwagi pokazuj nam wiecej swoich dziel !!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Tu J-23. Melduję, że szyję.
    Dziękuję Szanownym Koleżankom za miłe słowa.
    Dla Krysi uściski.

    OdpowiedzUsuń
  5. Tu J-23. Melduję, że szyję.
    Dziękuje Szanownym Koleżankom za mile słowa.
    Dla Krysi uściski.
    Dla zwierzyńca mizianie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O Basiu, dobrze że dajesz sygnał:)) Miłego szycia:)

      Usuń