Im dłużej żyjemy-tym większe zataczamy kręgi:)


Obserwatorzy

piątek, 3 lipca 2015

Narzuta szydełkowa - "Kwiaty Jaipuru":)


Crochet bedspread - Flowers Jaipur :)



Tak ją nazwałam,
dzięki Waszym inspiracjom:) 


Ania nazywa ją kocem, ale wg mnie bardziej wygląda jak dywan,
zamknięty w formie dwóch ram:)





Kolory indyjskie i nie tylko, każdy  kwadracik jest inny, 
bo jakże mogłoby być inaczej..:)


Projekt w całości mój, 
jedynie dostałam małe sugestie, co do kilku  kolorów.


Dane techniczne:
Włóczka:   przewaga Bergere de France, sporo owczej wełny
Waga; ok. 2 kg.
Wymiary: 200 x 190 cm.
Kwadraty: 12 x 12 cm, każdy inny:)
Czas pracy; ok. 300 godzin


Długo czekała w pudle na wykończenie,
jakoś nie mogłam się  z nią rozstać:)
 A i zdrowie (w tym oczy) domagało się dużej przerwy.


Być  może niebawem zobaczymy ją na zdjęciach Ani
i w innej scenerii.




Pozdrawiam Was upalnie i niezmiennie
optymistycznie, 
kkolorowo:)

4 komentarze:

  1. Thanks for looking into my blog, I hope you liked it! You do wonderful work!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you:)
      Yes, my work is my passion, i love her:)

      Usuń
  2. Jest piękna. Nie wyobrażam sobie, bym kiedykolwiek mogła wykonać coś tak pięknego. Jesteś Krysiu dla mnie "guru" w sprawie szydełka. Serdeczności, ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, bardzo dziękuję za ocenę,:)
      Jestem pewna, że i TY dałabyś radę, to tylko kilka wzorów zamkniętych w kwadracie:)
      Posyłam Ci również serdeczne i kolorowe, letnie życzenia,
      K.

      Usuń