Im dłużej żyjemy-tym większe zataczamy kręgi:)


Obserwatorzy

czwartek, 17 września 2015

Mamy jeszcze lato...czyli bawełniane kwadraty:)


Jest pięknie, ciepło, temperatury u mnie letnie: 29 st.C :)



Przyjemnie więc robi się bawełniane,
kolorowe kwadraty, na przód poduszki.



Druga poduszka ma być nieco inna, ale w kolorach tych samych. 
A wszystko to ma pasować do kwiatów,
które prezentowałam ostatnio
- firanki z japońskich kwiatów:)



Miałam  przerwę w tej bawełnianej pracy, 
bo brakło mi włóczki, w moim osiedlowym sklepiku też już nie było,
trzeba było się wybrać do centrum.


Tym razem jednak oparłam się ślicznym, nowym, cieniowanym motkom:) 
a raczej oparł się mój portfel:)
Jak pamiętacie, dwa posty  wcześniej zaczęłam "niebo wrześniowe",
wyrobiłam cały motek i odłożyłam.


Pozdrawiam Was bardzo słonecznie i optymistycznie;)

4 komentarze:

  1. Będzie coś wspaniałego. Piękna kolorystyka. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne kolorki, śliczne podusie będą :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wow wow wow coraz bardziej marze o takim kocu narzutce mega kolorowej do salonu

    Twoje kwadraty kochana jak zawsze mega!

    OdpowiedzUsuń