Im dłużej żyjemy-tym większe zataczamy kręgi:)


Obserwatorzy

środa, 25 listopada 2015

Florystyczne kompozycje i wianki:)


Moja córka odkryła w sobie kolejną,
nową pasję artystyczną ;)



Zapisała się na  studium florystyki i jest bardzo zadowolona.

Poprosiłam ją o trzy malutkie wianuszki, by ozdobić świątecznie groby naszych bliskich,
 jednak to co przygotowała w tajemnicy:)
 - przeszło moje najśmielsze oczekiwania.


Każda kompozycja była inna i mało tego-
 idealnie kolorystycznie  wpasowały się nam na grobach.



Teraz   przymierzamy się do kompozycji świątecznych.



Jeśli spodobały się Wam Jej prace i chcielibyście zamówić jakiś
np. świąteczny wianuszek
na drzwi itp.- zapraszam na moją pocztę mailową.

Przy okazji wyjazdu na cmentarze,  córka sama
zrobiła dla mnie  takie piękne zdjęcia;
jesienne, sentymentalne, 
ale bardzo ciepłe.




Pejzaże i wspomnienia mojego dzieciństwa, 
gdzie znajoma jest każda dróżka, czy łąka:)
 mają szczególne miejsce w moim sercu.




Niewiele mam zdjęć, bo ich unikam,
ale słoneczne, z wyprawy w rodzinne strony,
z dorosłą już córką też trzeba wkleić do albumu:)




Taki kwiatowo- słoneczny post mi wyszedł,
 mimo, że za oknem mam śnieg:)




5 komentarzy:

  1. piękne kompozycje.super

    jakie Wy śliczne dziewczyny jestescie. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Beatko, przekażę córce, dziękuję;)

      Usuń
  2. Najbardziej na świecie radują serca zdolności i umiejętności naszych dzieci :)) U Ciebie Krysiu, córa ma wszystko - talent i urodę :)) oczywiście po mamusi :)) Serdeczności :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Haniu,
    to prawda, nie ma większej radości, jak coś się dziecku udaje,
    niezależnie od pasji.

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj, gratuluje piekny .taki sloneczny i bardzo radosny jest twoj post, gratulacje dla corki,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń