Im dłużej żyjemy-tym większe zataczamy kręgi:)


Obserwatorzy

niedziela, 27 grudnia 2015

2 poduszki tęczowe- prezenty świąteczne cd:)


Święta minęły  zdecydowanie za szybko, 
jak dla mnie.


Przyznam się, że nie tknęłam drutów ani szydełka;)
Wyszło zmęczenie materiału, czyli moich rąk.


Kilka dni  przed świętami, bardzo szybko zrobiłam zamówione na prezenty, 
dla dwóch dziewczynek szydełkowe poduchy. 



Początkowo miały być zupełnie jednakowe, 
ale przecież mnie znacie i wiecie, 
że  po prostu nie robię plagiatów- nawet sama sobie:)



Koła mają średnicę ok 42 cm, 
wykonane głównie z akrylu. 


Bardzo wszystkim dziękuję za miłe życzenia tu, 
na blogu jak i mailowe:)

Na te ostatnie dni Starego Roku życzę Wam:
 nieco odpoczynku, 
ale i utrzymania wzajemnego ciepła i życzliwości  na dłużej:)

Na zdjęciach moje ogromne, osiedlowe choinki:)





2 komentarze: