Im dłużej żyjemy-tym większe zataczamy kręgi:)


Obserwatorzy

piątek, 4 grudnia 2015

2 przody bawełnianych poduszek- lawendowe pikotki;)


Już wcześniej pokazywałam jedną z nich. 


Teraz,  gdy właścicielka zadowolona, mogę swobodnie je opublikować. 
Są to tylko przody do naszycia na większe poduszki.


Pierwszy raz zrobiłam takie wykończenie jakby pikotkami:), 
w innym kolorze niż tło.
Mnie się podoba, zapewne użyję tej metody jeszcze nie raz.


 Poduszki zrobiłam z tego samego zestawu  kolorystycznego, 
co w kwiatowej firance:) 



O niej niebawem, czyli cdn:)

5 komentarzy:

  1. Piękne, misterne. Bardzo mi się podobają, a czuję, że kwiatowa firanka też będzie zachwycała. Serdecznie pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. piekne kolory i polaczenie, az chce sie zyc i je miec,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń