Im dłużej żyjemy-tym większe zataczamy kręgi:)


Obserwatorzy

czwartek, 3 grudnia 2015

Jesienna chusta na drutach- Bałtyckie złoto:)




Ta chusta, początkowo jesienna, zmieniła się niespodzianie 
w  nasze polskie,  bałtyckie fale:)





Zrobiłam ją z dwóch odcieni tej samej włóczki.




Tym razem wzięłam do pracy nieco grubsze druty, 
niż do  Szarej Sowy
więc chusta wyszła nam o wiele większa. 



Agnieszka już się nią otula, właśnie napisała mi, 
że jest jej ciepło i lekko zarazem:) a chusta podoba się wielu osobom.


Nie ukrywam, że wymigałam się nieco od zrobienia kolejnej szarej sowy właśnie
 i zaproponowałam, by Agnieszka dobrała jakiś drugi kolor.


Więc dzieło niejako wspólne, zaowocowało nieco sztormowym Bałtykiem, 
a na plaży pojawiły się ciemne bursztyny:)


Pozwoliłam sobie zapożyczyć z internetu te piękne, morskie zdjęcia.



Dane techniczne: 
- szerokość: 200 cm
- wysokość w dół od karku: 95 cm
- waga; ok 37 dkg
- włóczka: 30 % wełna, 70 % akryl.



5 komentarzy:

  1. Jest piękna :)) zawsze Cię Krysiu podziwiam, za trafność porównań, to naprawdę nasz Bałtyk :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haniu, dziękuję...ja po prostu myślę obrazami i z Wami się tym dzielę;))

      Usuń
  2. Świetna włóczka i piękna chusta - faktycznie mieni się jak bursztyn, super :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękną chustę Pani wyczarowała, nie dziwię się że jej szczęśliwa posiadaczka jest zadowolona. Po prostu CUDO !!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczne kolory:))) Ostatnio chodzę w pastelach, odcieniach różu, łososia i piasku, bo to mój lek na depresję, ale serce ciągnie mnie w stronę kolorów ziemi. I te bursztyny, wąłśnie takie, nakrapiane, ciemne, nieregularne, uwielbiam :)))

    OdpowiedzUsuń