Im dłużej żyjemy-tym większe zataczamy kręgi:)


Obserwatorzy

czwartek, 31 grudnia 2015

Życzenia i żakardowe skarpety:)


Grudzień był dla mnie bardzo pracowity
to już ostatnie w tym roku skarpety.



Zdążyłam jak widzicie opublikować
 wszystkie swoje skończone prace.



Te skarpety są podobne do poprzednich, 
różnią się nieco ułożeniem kolorów.


Ten bardzo energetyczny stroik zrobiła moja córka:) 
też troszkę gościła na moim blogu.


Razem więc, życzymy Wam, 
aby nadchodzący, zupełnie 
Nowiutki Rok
2016
był:
 spokojny, zdrowy 
a przede wszystkim 
owocny w nowe realizacje twórcze:)


Mój Kocio też dołącza się do życzeń, jak widać, 
pracujemy razem przy kompie;)



Szampańskiej zabawy, 
mili moi:)!

7 komentarzy:

  1. Dziękuję Krysiu i dla Ciebie i twojej rodziny spełnienia marzeń w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  2. Skarpetki w sam raz na nadchodzące mrozy :) Lubie taki kontrast szarości z soczystymi barwami :)
    Kocio, widzę, nie odstępuję Cię na krok :) Miłe masz towarzystwo :)
    Niech ten nowy roczek będzie dla Ciebie łaskawy i obfitujący w twórcze pomysły :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne skarpetki.
    Wielu wspaniałych pomysłów w Nowym Roku

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego najlepszego droga Krysiu,duzo zdrowia i szczescia,pozdrawiam, ania, A Twoje skarpetki sa super i bardzo chcialabym takie miec.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, dziękuję;))
      napisz do mnie, udziergam jeszcze takie skarpetki:))

      Usuń
  5. I wzajemnie, Krysiu:))) Wszystkiego, co najlepsze:)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochane Babeczki, dziękuję bardzo, że zaglądacie ,
    oby nam nigdy pomysłów nie zabrakło!:)

    OdpowiedzUsuń