Im dłużej żyjemy-tym większe zataczamy kręgi:)


Obserwatorzy

piątek, 29 stycznia 2016

Skarpetki neonowe- dla Adasia;)


Ostatnio miałam okazję przekonać się, 
że moje wyroby, bardzo często kolorowe, tęczowe:)
 podobają się również dzieciom.


Tak było z Adasiem rezolutnym 10-latkiem,
 który gdy tylko zobaczył  u mnie te multikolorowe, 
odlotowe skarpety, zapragnął mieć podobne.


Wymierzyłam mu stopkę i w wolnej 
chwili zrobiłam skarpety:) 
Podczas brania miary, Adaś już je sobie wyobrażał i powiedział mi tak: 
"Będę w nich nawet spał;)"



Wyszły dość grube, bo z podwójnej nitki, 
gdyż neonowa włóczka to raczej akryl, dodałam nieco wełenki, by grzały.

Nadają się raczej nie do spania,
a do biegania boso, lub kaloszy:)


Adaś ma bardzo bogatą wyobraźnię i zdolności manualne. 
Wymyśla sobie różne smoki, 
wycina je z kolorowych papierów, 
miękkich oklein itp.
Każdy ma swoje właściwości i nazwę;)
Nie sposób wyjść z jego pokoju:) 
bo trzeba obejrzeć i poznać wszystkie.

Od Niego właśnie, pod Choinkę otrzymałam taką,
piękną kartę świąteczną. 
Sam ja wykleił, narysował i ozdobił.


W imieniu moich zwierząt domowych 
otrzymałam od niego te życzenia;)


Kociaki i moja Sarenka uśmiechają się:)
Podobnie renifery na pierwszej stronie;))


Sama przyjemność coś  zrobić
dla takiego dziecka;)

Mam nadzieję, że mu się spodobają moje skarpety:)



1 komentarz: