Im dłużej żyjemy-tym większe zataczamy kręgi:)


Obserwatorzy

niedziela, 31 stycznia 2016

Wiosna u mnie już kwitnie;)


Wiem, że jeszcze panuje zima, wiem:)
 ale tak szybko nam się ostatnio zmienia aura, 
że mam nadzieję na rychłą wiosnę:)


Te dwa kwiatuszki zrobiłam na szydełku, z cieniowanych włóczek, 
w ostatniej chwili przed wysłaniem przesyłki.


Będzie to mam nadzieję niespodzianka:)
- komplet do kocyków dla dzieci. 


Tak naprawdę są to dwie opaski na głowę niemowlaczka, 
ze sznureczkiem do zawiązania:)



Moje kwiaty już zaczynają kwitnąć, 
ale mały hiacynt, póki co, na chwilę  dostał moje kwiaty:)

3 komentarze:

  1. Jak miło popatrzeć na piękne kolorowe kwiatki kiedy za oknem szaro-buro. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniale kwiatki i takie kolorowe,pozdrawiam cieplo Krysiu

    OdpowiedzUsuń
  3. mam Twojego kwiatuszka i uwielbiam nosic w formie broszki !!! jak zawsze super !!!

    OdpowiedzUsuń